Stránky

streda 1. marca 2017

Ukončenie ATC tour :)

Dnes vám ukážem druhú časť mojej Tour do ATC na témy:

- Deti
- ZOO
- Hviezdna obloha 
- Santoro Gorjuss


Môžem vám povedať, bola to riadna "makačka" :) Ale zvládla som to. 

Deti 



ZOO  



Hviezdna obloha 


Santoro Gorjuss 



Majte sa krásne 
Zuzana

3 komentáre:

  1. No Zuzka, ale si toho stihla narobiť! Krásne sú aj tie z minulého príspevku, ale tieto nové sa mi zdajú byť také veselšie, to robia asi tie deti a zvieratká!
    Tak ti prajem veľa záujemcov o výmenu! A potom čo s tým robíte? Či len tak zbierate? Ja tomu vôbec nerozumiem :-(((

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danielka, ďakujem za komentár.. :) kartičky zbierame a ukladáme a niekdy v nich listujem a kochame sa. Sú to jedinečné kúsky. Niekto zbiera servítky, niekto šálky a nikto tieto kartičky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Páni, ty se povedly. Hlavně se mi líbí děti a obloha. Fakt super!

    OdpovedaťOdstrániť