Stránky

piatok 31. marca 2017

Pošli ďalej

Urobiť radosť niekomu len tak nezištne, pre dobrý pocit je pre mňa obrovská radosť. Preto ma oslovila táto krásna hra, ktorú som zaregistrovala u Janky.


A tak teda pozývam do hry osoby, ktoré majú blog.

Dvaja prví záujemcovia, ktorí umiestnia komentár pod týmto príspevkom a vyjadria chuť zúčastniť sa hry, obdržia odo mňa darčeky.

Tieto dve osoby sa po obdržaní darčekov automaticky zaväzujú zorganizovať ďalšiu časť hry u seba na blogu. Veľmi prosím o dodržanie tejto podmienky!

Čas na  prípravu darčeka je jeden rok. Ak je to možné, skráťte tento čas. Ja sa určite posnažím, aby to netrvalo dlho :)

Osoby, ktoré odo mňa dostanú darček, zdieľajú na blogu informácie o hre a pozývajú ďalšie osoby, aby pokračovali v hre.

Kto sa zapojí, a pošle posolstvo radosti niekomu inému?

Zuzana

1 komentár:

  1. Zuzka, je to naozaj dobrý pocit, keď niekomu niečo pošlem len tak pre radosť! Aj ja som už dostala od teba taký nečakaný darček :-)
    Ale ty vieš, že ja toho mám už dosť veľa, vlastne stále tvorím pre niekoho :-)
    Preto ťa chválim za pestrofarebnú kvetinkovú prácu, ale do akcie sa nehlásim, ty to pochopíš 😍

    OdpovedaťOdstrániť