Stránky

sobota 7. novembra 2009

Vianočná súťaž

Zdravím všetkých čitateľov mojho blogu...:) blížia sa VIANOCE, a ja by som sa chcela s vami PODELIŤ o pár maličkostí, ktoré som dnes vytvorila. Veľmi sa z nich teším, lebo vyzeraju ozaj dobre :)) Vytiahla som kvôli tomu aj šijací stroj :)
A ako inak by som sa chcela s vami o to podeliť, ako SÚŤAŽOU...bude veľmi jednoduchá. INŠPIROVALA som sa totiž súžaťou od Niny...
Podmienkou na zapojenie sa do súťaže je napísať KOMENTÁR, a dať linku na tento článok na VÁŠ blog. Vo svojích komentároch mi môžete písať čokoľvek o VIANOCIACH, o darčekoch, o pohode aj o tom ako ste zúfalí, a neviete čo kúpiť pod stromček...:). Tí, čo blog nemajú sa samozrejme môžu tiež pripojiť, tam hlavne napíšte svoje MENO najlepšie celé, alebo mailovú adresu. A losovanie bude 30. novembra 2009 večer. VÝSLEDOK losovana zverejním v ten istý deň.
A čo môžete VYHRAŤ? Tri srdiečka, dve čižmičky a jedného "koláčika", neviem ako mám nazvať túto americkú tradičnú vianočnú postavičku :)
Tak veľa štastia... :)

21 komentárov:

  1. zuzi...vsetko su to krasne veci...skusala som dekupaz z tym herkulesom a celkom to drzi...mamajana

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dnes mi prisiel do schranky chutny a jednoduchy recept na vianocne cukrovinky, vyskusajte, nezaberie vela casu, vhodny pre kucharky zaciatocnicky :-)

    Rychle rumove pralinky

    Vezmeme dutu cokoladovu figurku, odhryzneme jej hlavu a dolejeme az po okraj rumom.
    Neskladujeme a hned konzumujeme!

    Dobru chut.
    s.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zuzánko, moc povedené, ty punčošky jsou úžasné, kouzelné!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veľmi pekné srdiečka, zaujímavá technika na vianočné ozdoby. Ja ešte na Vianoce nemám prichystané takmer nič, aj keď nápadov mám plnú hlavu. Keby ešte tak bol čas:;
    iris

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hi! Your Christmas hearts are very lovely! Congratulations!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zuzka, ďakujem za pozvanie na mojom blogu. Tak som sa do súťaže zapojila - historicky prvý raz :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. zuzka po tvojich veciach túžim ako po kabelke od LV, tak dufam že vyhram ...veru už je tu zasa vianočné obdobie, čas minania penazi a priberania, ale ak to berieme pozitivne, každé vianočné obdobie sme o niečo bohatší...nemam rada tie vianočne nahanačky po darčekoch, za každu cenu niečo kúpiť, ale ked už prídu ozajstne vianoce, vianočná večera a rozbalovanie darčekov, tak viem že to nahananie sa vždy za to stojí, milujem prekvapenia, nielen tie pre mňa,ale hlavne pre rodinku...a potom ked si sadneme a pozeráme tie rozpravky čo sme videli už tisíc krat a i tak su nam vzácne, tak to je tá chvila na ktorú čakám každí rok , milujem VIANOCE :) JANKA VYDROVA

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Zuzanko,ta tvoje andílkovská srdíčka na prostřední fotce jsou naprosto úžasná.Srdíčka mám ráda a andílky taky a když se to spojí,je to krása.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj Zuzanka, miluji vánoce, miluji tu pohodu, vůni domova a krásného vyzdobeného bytu...či domu. Jak jeto krásně na ulicích nazdobené...
    Vánoce jsou pro mě časem lásky, klidu, rodinné pohody.

    Doufám, žetakové krásné vánoce budete mít všechny :_)

    S láskou Sandra

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Zuzi, jééé soutěž o moc krásné věci. Hlásím se do losování, prosííím.
    Vánoce mám moc ráda a letos si je chci užít se vším všudy, tak snad se mi to povede ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Szia,

    szeretnék játszani Veled, mindjárt kiteszem a blogomra :)

    Köszi, és szép napot!
    Nina

    Hello,

    I'd like to play with you... I'll put on my blog ASAP!

    Thanks, enjoy your day,

    Nina

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Beautiful Christmas hearts. I do not know if I am ok to join the giveaway but if I am please enter me

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Hi, I love your ornaments and if I am allowed I too would love to be entered into your giveaway. I have posted on my blog about your very generous giveaway.
    Hugs and Happy Stitching
    Patti xxx

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Oh how lovely! Please enter me for a chance to win!
    catgerenser@aol.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Your hearts are very pretty! Could you please include me in the giveaway. diana.h@comcast.net

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Please add my name to your giveaway. I'll post to my blog as well as soon as I get home. Thank you!
    lynda

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Sú to všetko veľmi krásne veci :) Ja sama som do Vianoc tiež veľmi zbláznená všetko možné by som vtedy tvorila. Ale je to kráásne od Vás,že sa takto na Vianoce viete podeliť zo všetkými.A tieto veci inšpirujú aj iných. Tak ja už vopred prajem Krásne sviatky a všetko len to najlepšie pre Vás aj do Nového roku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. O natal é um tempo para voltarmos a ser criança e lembrarmos que a nossa família é a base de tudo. Acredito nisso...

    OdpovedaťOdstrániť
  19. buona fortuna ..un bacio SAmy
    samy77samy@yahoo.it

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Felicidades. Saludos desde Uruguay
    javasa4@hotmail.com

    OdpovedaťOdstrániť