Stránky

streda 25. novembra 2009

Vianoce 2009

Je neskoro a mne sa krížia oči :) ale konečne som sa dokopala a spravila som nové pohľadnice. Môj pôvodný zámer bolo šitie...ale ako vidíte, nevyšlo mi to. Pane Bože baby ako to robíte tie čo šijete, že máte také krásne veci...ja som si vybrala jedného snehuliaka, a nezvládla som ho a pritom to bol ten najjednoduchší "model" :) kde by som ja zvládla tých "spáčikov" čo tu šijete poniektoré...

Ale nevadí, aj zajtra je deň, a hádam bude úspešnejší...strih mám, už len pochopiť, ako to všetko zošiť aby z toho nebol vianočný stromček....:)))

4 komentáre:

  1. Zuzi! Ved je to uplne nadherne!
    Esteze som si klikla k tebe :)
    ss

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzi jsou super. Krásná přáníčka i ta co jsi publikovala dříve. S tímto sněhuláčkem jsem taky bojovala, než jsem pochopila, jak na něj. První pokus mají kluci na hraní a ten druhý je na věnečku ( rodinka ). Dole to má být sešité "přes šev", tak, aby se utvořila jakoby plocha na postavení...Ať se šití zadaří, držím pěsti

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Zuzko,máš to moc pěkné.Přáníčka se ti povedla a sněhuláčci jsou roztomilí

    OdpovedaťOdstrániť
  4. SNehuliaci su velmi chutny...ale ta pohladnica fakt nema chybu....neskutocne sa mi paci:-) A to ju normalne das do obalky a posles na vianoce? Nieco take som este neskusala...dobry napad:-)))

    OdpovedaťOdstrániť