Stránky

sobota 28. novembra 2009

Svietniky

Ahojte ľudkovia...v prvom rade by som všetkým Vám čo mi priali všetko dobré chcela ešte raz ...prostredníctvom týchto písmenok poďakovať, ste zlatučké! Vážim si to...

A zároveň by som sa chcela pochváliť s mojou dnešnou tvorbou :) Ako narodeninový darček som dostala od manžela leptadlo na sklo aj so šablónami anjelikov...musela som to hneď vyskúšať aby som vedela ako sa s tým robí a hlavne ako to vyzerá...po úmornom hľadaní po internete nejakého slovenského návodu na použitie...sme nenašli nič...takže sme improvizovali aj s manželom...:) ten sa na to viac tešil ako ja...xixi...takže prvá "oleptaná" vec bola zaváraninová flaša :) Po zistení, že to naozaj funguje som sa odvážila tento pokus vyskúšať aj na svietničkoch. A tu je výsledok...Inak medzi nami dievčatami...čakala som že to bude vidieť viac, ale ked je tma a zapáli sa v svietniku sviečka, tak to je vidieť a podľa môjho skromného odhadu je to aj pekne! :)

A včera som ešte vytvárala "mikulášske balíčky" pomocou top score multiboard-u. Ak by ste chceli vidieť videjko, tu si ho môžete pozrieť ako som postupovala. Pri tom videu to začína od 7.20 minúte.

7 komentárov:

  1. Zuzííííííííí to je hezkéééé obojí a ty svícínky, tééda to jsem koukala, jsi moc šikovná :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzi, moc se ti ty svícinky povedly!!! Fakt mooooc pěkný i ty balíčky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. baličky jsou paráda a teda leptadlo tiše závidím, já ani nevěděla že to je běžně k prodeji ! super ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak tie balíčky sú naozaj úžasné - aj svietničky:D. Vďaka za link na postup, možno sa pokúsim niečo podobné vyrobiť...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zuzko,ty andělíčkovské svícínky se ti moc povedly.Od manžela to byl dobrý nápad na dárek,který ti určitě udělal radost.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. no zuzi to leptanie je perfektne ...a co je k tomu potreba? ako sa vola to leptadlo? je to velmi krasne...take romsnticke a vianocne zaroven

    OdpovedaťOdstrániť
  7. baby, kto by mal zaujem o to leptadlo...vola sa to Glasotan tu je aj obrazok(http://www.otterbein-glas.de/xtcommerce/product_info.php?info=p1116_Glasotan.html)
    a pouzila som na to sablonu na leptanie, tak sa to volalo...a kupovala som to v da vinci obchode...baby so slovenska to urcite budu poznat. Ak si to kupite, a nieco vytvorite, pochvalte sa :) uz sa tesim, pa Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť