Stránky

sobota 9. júla 2022

Torenie na kurze

Dnes sme po strááááášene dlhej dobe opäť spoločne tvorili a učili sa nové veci na kurze od organizatorka.sk 

Prvá bola magická krabička, ktorá sa dá otvoriť z oboch strán...parádne tvorenie a už mám nápad aj na ďalšie využitie :) Môžete sa v budúcnosti tešiť na príspevok odomňa.



V druhej časti kurzu sme tvorili farebné podklady s mojími obľúbenými distress oxide farbami. Na kurze som stihla vytvoriť 5 podkladov a zároveň ich aj pečiatkami dozdobiť...musela som proste využiť nádherné pečiatky, ktoré Martinka vlastní...lebo ja také nemám :) 
A keď som prišla domov, podklady som dokončila a vznikla táto kráááása:







Bola to mooooc prima akcia!

Zuzana

1 komentár:

  1. To je moc hezké a zkus napsat Ježíškovi o ta krásná razítka, když budeš hodná, určitě ti je přinese... Krásné dny.

    OdpovedaťOdstrániť