Stránky

utorok 12. júla 2022

Mixed media pohľadnica

Dlho som si nevytvorila vlastné pozadie na pohľadnici. A tak som si povedala, že je načase oprášiť mixed media techniku a vybrala som si šablónu a štruktúrovaciu pastu a tvorba začala.

Ako prvé som si vystrihla z akvarelového papiera potrebný kus, ktorý bude tvoriť vrch pohľadnice. Naň som naniesla pomocou šablóny a štruktúrovacej pasty vzor, a presušila horkovzdušnopu pištoľou. 

Na radu prišli spreje od Lindy's Stamp Gang. Ak ich ešte nepoznáte, rozhodne odporúčam vyskúšať. Jemno som sprej naniesla na papier, a pomocou rozprašovača som naniesla čistú vodu...ta farbu zriedi a roznesie ju na väčšiu plochu. A začala som sušiť.

Potom som si na akvarelový papier opečiatkovala kvety a poprášila embosovacím práškom. Ten som zatavila horkovzdušnou pištoľou a kvety som nafarbila Lindy's Stamp Gang farbou.

Kvietky som podlepila 3D penovou páskou a potom som už všetky vystrihnuté elementy nalepila na základ pohľadnice.




Použitý materiál

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára