Stránky

štvrtok 21. júla 2022

Inšpirácia k júlovej výzve

Mám rada, keď je papier na pohľadnici tak trocha zničený....a preto veľmi rada používam ničič okrajov,...to ste si určite všimli :) ...a tento mesiac sa vám veruže zíde :)

Ako inšpiráciu k júlovej výzve som vytvorila svadobnú pohľadnicu, kde som vrchnú časť papiera normálne na „drzovku“ roztrhala...je tam pekne vidieť trhanie a následne som ozdobila len vrchnú časť. Všetky okraje papierov som samozrejme prešla ničičom :). 

Ozdoby som vystrihovala z papierov Sada papierov - Sincerity elements. Niektoré som podlepila 3D penovou páskou, aby sa pekne vyzdvihli a klasickým lepidlom som ich prilepila na pohľadnicu.





Použitý materiál


3 komentáre:

  1. Zuzka, čo motív, to krása! Kde chodíš na tie nápady? Ja žasnem nad tvojou fantáziou a aj nad pedantným vypracovaním!
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je tak něžné, jemňoučké, prostě nádhera. A ten 3D efekt tu něhu i jemnost barev podtrhuje. Prostě umíš a umíš... Měj se hezky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne za komentár, neboj nestratil sa...ja to mam tak, ze to musim schvalit...az potom sa zobrazi na blogu :)

      Odstrániť