Stránky

utorok 18. mája 2021

Pohľadnica k prvému sv. prijímaniu

Uvoľnenie covid opatrení povolilo aj také slávnosti ako napr. prvé sväté prijímanie. A na takúto príležitosť som vytvorila túto pohľadnicu.

Základ pohľadnice je 15x15. Ozdobný papier je menší o 0,5mm. Ten som nalepila na základ. Vyrezala som papier cca 14,5x7,5 cm a na jednu stranu som použila výsekovú raznicu. Nalepila som na vrch pohľadnice.

Z papiera zo sady - Beautiful Moments som použila jeden list papiera s témou prvého sv. prijímania a vystrihla som si pár obrázkov. 

A všetko som to nalepila a pohľadnica je hotová :)





Použitý materiál


1 komentár:

  1. Zuzko, pohlednice k svatému přijímání se mě moc líbí. Dýchá z ní kouzlo starých časů. Já mám schovaný na památku svůj křestní list, je na něm obrázek anděla a jsou na něm napsaní moji kmotři a podpis pana faráře. Zdraví Tě Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovedaťOdstrániť