Stránky

nedeľa 9. mája 2021

Inšpirácia k májovej výzve - Čerešňový bozk

Čerešňový bozk – je téma májovej papierovej výzvy na scrapworld.sk...ach krásna téma. Hneď som vzala krásne nové papiere od Galeria Papieru s názvom Rajska jabłoń a vytvorila túto pohľadnicu ku dňu matiek.

Vytvoriť takúto pohľadnicu nie je vôbec ťažké. Poďte, spoločne to skúsime:

Základ pohľadnice má veľkosť: 27cm x 21 cm. Základ treba naryhovať po dĺžke: 7 cm a 18,5 cm

Potom treba narezať papier tak, aby bol menší o 0,5 mm ako základ pohľadnice. Tento papier som si narezala na každú stranu pohľadnice...z vnútra, z vonka... všade.

Pomocou ničiča som „poničila“ okraje papiera z každej strany. A nalepila sa svoje miesto na základ.

Pozor: pred nalepením papiera na vrchnú časť základu nezabudnite dať „uchytenie“ na motúzik.  Vyrobíte si ho veľmi jednoducho, vystrihnete si 4ks menších kruhov – môžete použiť aj vyrezávaciu šablónu a spojíte ich priechodkou, alebo aj takouto ozdobnou svorkou.

Pripevníte ju pred nalepením na papier a potom to celé prilepte na základ.

A teraz nastáva ozdobovanie...najkrajšia časť práce s pohľadnicami..:) Čo mi ostali odrezky z papiera, som si povystrihovala jednotlivé kvetinky a na niektoré som zospodu nalepila 3D penovú pásku, aby som celú kvetinku pozdvihla. Každú kvetinku som potom jemne po okrajoch sfarbila pomocou tupovača a poduškou distress oxide.

Písmená z lepenky som tiež nafarbila pomocou podušky distress oxide a nalepila. Na „oživenie“ som použila motýle, ktoré tak rada používam pri svojej práci :)

Do vnútra pohľadnice môžete nalepiť kúsok papiera s ľubovoľným textom. Takáto pohľadnica môže byť vytvorená nielen pre naše maminky alebo aj na rôzne iné príležitosti.






Použitý materiál


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára