Stránky

streda 5. mája 2021

ATC máj 2021 - Knižný hrdina

Veľmi rada čítam, milujem knihy ... ich vôňu ... veď milujem papier, s ktorým veľmi rada tvorím :)

Už od základnej školy som začala chodiť do knižnice a pamätám si moje prvé knižky, ktoré som doslova hltala ... boli to Traja pátrači. Ach ako som sa pri nich bála :D 

Potom prišla Anna zo Zeleného domu, ako som plakávala pri každom príbehu. A nakoniec, moja veľká láska k detektívnym záhadám ... hlavný hrdina Agathy Christie Hercule Poirot....Pár knižiek vo svojej knižnici mám a keď nie je čo iné čítať, vždy sa k ním rada vrátim.

Knižiek je veľa kníh, ktoré mám rada...nemôžem zabudnúť na Harryho Pottera, Kapitán Marek Wolf, hlavný hrdina od Františka Kozmona...knižky z obdobia starovekého Egypta....mohla by som ich teraz vymenovať stovky....ale kto by to čítal :)

A preto som májovú ATC urobila ako knižku, aby sa mi tam zmestili všetky moje milé postavy.

Téma májovej ATC je: Knižný hrdina/Book hero


Moja inšpirácia k tejto téme:





Viac informácii nájdete TU

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára