Stránky

utorok 8. augusta 2023

Pohľadnica s prekvapením

Dostala som milé ohlasy na pohľadnice s krabičkou, ktoré som robila pred nedávnom. Prišlo mi aj pár správ, ako som ich robila...Tak som sa rozhodla, že vám to dnes ukážem. Je to veľmi jednoduché, nemusíte sa vôbec ničoho báť.

Na vytvorenie základu pohľadnice a krabičky budete potrebovať 2ks A4 papiere hrubšej gramáže. 

Jednu A4 – základ pohľadnice – si preložíme na polovičku a pomocou rezačky si odstrihneme 4,7 cm z okraja tak ako je na obrázku. Dĺžku základu skrátime na 20,5cm.


Z druhej A4 – na krabicu - si orežeme papier na veľkosť 17x26 cm. A naryhujeme pozdĺžne na 3cm, 7,5cm, 10,5 cm a 15 cm. A po oboch bokoch naryhuje na 3cm. Podľa obrázka nastriháme:


Poskladáme krabicu:


Potom vezmeme papiere s vianočnou tematikou a oblepíme si krabicu aj základ pohľadnice.


Pred zalepením samotnej krabice na základ, nezabudnite nalepiť stuhu, aby ste vedeli na krabici vytvoriť mašličku. 


A vlastne toto je hotový základ, ktorý potom treba ozdobiť. Ako ja vždy hovorím, je to o vkuse a nálade. Použiť môžete čokoľvek.


Nezabudnite na vianočnú pečiatku, ktorá tomu všetkému dodá šmrnc a je to taká čerešnička na torte. Ja som sa veľmi tešila na túto perfiš pečiatku Kúzelné Vianoce.




3 komentáre:

  1. Hezká vánoční krabička, ještě do ní dát briliantový náramek a bude to super dárek, že? :-))) Hodně pohody přeji.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzko, ač je tvůj návod úžasný, nevím, jestli bych ji měla tak pěknou, jako ty. S papírem to fakt umíš!
    Přeji hezký den. Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zuzko krásné moc ! Hezké dny přeju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovedaťOdstrániť