Stránky

sobota 17. júna 2023

Zo zvyšných papierov

Keď mi ostane nejaký kúsok papiera pri tvorení, nerada ho vyhadzujem. Takže mám krabicu, v ktorej tieto kúsky papierov odkladám a sem tam nejaký použijem. Pomaličky sa mi krabia napĺňa a tak som uvažovala čo s týmito kvietkami na papieri :) 




Podkladový papier som si zafarbila pomocou distress oxide poduškových farieb. Na presušenie nanesených farieb som vždy použila horkovzdušnú pištoľ. A použila som aj rôzne písmenkové pečiatky. Tento podkladový papier som nalepila  na základ pohľadnice.


Vyrezané kruhy som na okrajoch zafarbila hnedou distress oxide farbou pomocou tupovača a prilepila som ich na základ pohľadnice.  Nemôžu chýbať moje krásne motýle, ktoré tak rada dávam ako ozdobu na pohľadnice.

Nakoniec som použila slovenskú pečiatku Všetko najlepšie...aby sa vedelo k čomu pohľadnica slúži :)

1 komentár:

  1. Zuzko, pouštět se do toho nebudu, ale je to krása!
    Měj hezkou neděli, Helena

    OdpovedaťOdstrániť