Stránky

sobota 3. júna 2023

Môj máj

Máj začal veľmi dobre...boli sme na dovolenke v Taliansku...v Trieste a okolí. Mali sme v máji dva voľné dni, takže sa nám predĺžil víkend :) A v zásade sme ho chvála Bohu prežili v zdraví!

Tak poďte sa pozrieť v skratke, aký som mala máj:

KNIHY

Ako som v minulom mesiaci spomínala, kúpila som si ďalšiu knižku od Hajdukovej...Prečítala som len túto...a obávam sa, že v lete to nebude s čítaním také ako v zimnom období...viac práce okolo záhrady a dvora mi nedovolí mať čas na čítanie...Knihu odporúčam je opäť fantastická...tak ma vtiahla do deja...že som ani nedýchala.


Od tejto spisovateľky by som chcela prečítať všetky knihy...a niektoré, už v predajniach nie je dostať, tak som si zadovážila elektronickú čítačku kníh. Už som ju chcela dávno, ale vždy som to odkladala, lebo milujem vôňu knihy...a listovanie v nej...A tak proste prišiel čas na túto investíciu. Hneď som si k nej kúpila aj krásny obal ...tak som teda pripravená číííítať :)


Kým sa k nej, ale dostanem ... ešte mám naplánovanú najnovšiu kúpenú knižku Sľub cisárovnej Sisi. Už ju mám rozčítanú...a som v napätí ako to celé dopadne :)


DOVOLENKA

Pár záberov z dovolenky:


 



A nestihla som fotiť všetky dobroty, ktoré sme mali na tanieri, ale aspoň niečo :)




ZÁHRADA

V záhrade to všetko krásne kvitne...tak vám ukážem pár záberov mojích krásnych ruží:

V jazrieku sa tiež krásne prebudili lekná a každý deň nám nádherne kvitnú:


VARENIE/PEČENIE

Manžel si kúpil nový gril...a teraz griluje všetko možné aj nemožné. Začali sme stejkami, prešli na kuracie stehná, krídla...špíze a potom prišiel rad na starý dobrý hamburger...Musím povedať, že nato, že sme ho robili prvýkrát bol dobrý :)


Tento mesiac som piekla pomenej....Prvá mňamka bola z lístkového cesta...Recept nájdete TU.


Druhú mňamku, ktorú som upiekla som nestihla odfotiť...ale ak máte radi čokoládu, táto torta bude pre vás...fakt to bolo dobručké.

Začal jún, a ja som zvedavá čo nám prinesie...Zatiaľ sa majte krásne!

Zuzana


3 komentáre:

  1. Dovolená musela být úžasná, tiše závidím:-) Krásný víkend!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzko, tak to je fakt paráda! V Terstu jsem nebyla snad 20 let...
    Přeji stejně krásný i červen! Pa, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zuzko, to jsi měla krásný měsíc, hlavně ta dovolená ach. Přeju stejně příjemný i červen, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovedaťOdstrániť