Stránky

pondelok 17. januára 2022

Ruže v hlavnej úlohe

Najviac zo všetkých ročných období mám jar. Asi nie som sama :) Po tom všetko šedom a bez farieb...zrazu všetko zakvitne a zozelenie a to človeka nabije ako baterky.

Minulý rok sme si do záhrady konečne nasadili stromčeky a moje najobľúbenejšie kvety – ruže. A preto som si povedala, že si troška urobím doma jar, a jednu takúto ružičkovú pohľadnicu si vytvorím.

Použila som na ňu nádherné papiere od Paper heaven – Rose wine. Fakt som si nevedela vybrať, ktorý papier použijem, lebo sú úplne nádherné. Nakoniec som si vybrala tú, kde sú ruže a ktoré som mohla vystrihnúť po jednom a podlepiť 3D penovou páskou, aby pekne z pohľadnice vystúpili.

Nakoniec som použila teraz mnou obľúbenú silikónovú pečiatku Všetko najlepšie.






Použitý materiál

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára