Stránky

štvrtok 27. januára 2022

Jarná mixed media dekorácia

Témou januárovej výzvy na Scrapworld.sk je: Závesné ozdoby

A tak v rámci čakania na jar a čakania na to ako všetko krásne zakvitne, som si vytvorila tento domček, ktorý som si už zavesila na okno :)


Základ domčeka som si vystrihla z kartónu. Niekedy si totiž odkladám krabice, lebo veď sa niekedy môžu zísť :)

Na tento základ som si naniesla lepidlo a nalepila som na neho obojstranný papier. Tento papier som nalepila z oboch strán...veď nech je aj druhá strana pekná.


Potom som pomocou štruktúrovacej pasty a šablóny naniesla vzor a posypala embosovacími práškami. Tieto som potom horkovzdušnou pištoľou zatavila.

Na radu prišli rôzne pečiatky a podušky a kde-tu som domček opečiatkovala.


A potom som si vzala nožnice a papiere a vystrihovala všetky kvietky, lístočky, vtáčiky a motýle. Nakoniec som ich podlepila 3D penovou páskou a nalepila v nejakej kompozícii na domček. A bolo hotovo:






Použitý materiál

Papier zo sady - Paper heaven – Rose wine
Lepidlo Magic

1 komentár: