Stránky

utorok 3. marca 2020

Ku krásnym narodeninám

Doteraz som robievala pohľadnice v rozmeroch 15x15 cm. V poslednom čase som začala robiť s rozmermi 10x21 cm.

Chcela som si vyskúšať vyrobiť rovnaké pohľadnice, ale v oboch rozmeroch, že ako budú vyzerať. A tu je výsledok. 

Ktorý rozmer sa páči vám? Ak mi napíšete komentár pod tento príspevok, bude vás čakať malé prekvapenie v podobe darčeka odomňa....NEZABUDNITE, STAČÍ LEN JEDEN KOMENTÁR :)




Zuzana

3 komentáre:

  1. U mne, která dělá čtvercová přání, víc mi sedí to podlouhlé. Obě jsou krásná. Ale při výběru bych sáhla po obdélníku.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj mne sa páčia obydve pohľadnice ale tá dlhšia väčšia mi padla viac do oka sú nádherné sikulka ��

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja robím väčšinou štvorcové alebo A6. Ak mám vybrať, tak podľa mňa 10x21 cm vyzerá elegantnejšie.Ale krásne sú obidvoje...

    OdpovedaťOdstrániť