Stránky

pondelok 16. marca 2020

Krabička na vreckovky

Mám rada poriadok na stole, aj keď to pri tvorení tak nevyzerá :), ale vždy sa snaží upratať si čo najviac po sebe.

Mám rada, keď má všetko svoje miesto a keď to má aj nejaký pekný obal, tak je to veľké plus. Bola som chorá, a ... vreckovky sa mi povaľovali po celom stole...a čo spraví scraperka? Vytvorí si pekný obal na tieto vreckovky, aby to malo šmrnc :)

A potom mi napadlo, že obal trocha „vyšperkujem“ a trocha som ho dozdobila s tým, že teraz je skoro každý chorí, tak mu môžete darovať milú pozornosť. Ale pekne po poriadku.

V prvom rade budeme potrebovať A4 kraft papier. Na krabičku budeme potrebovať  papier o veľkosti 19 x 20,2 cm


Pomocou ryhovacej a rezacej podložky si naryhujeme potrebné čiary.


Tu sú vyznačené potrebné čiary:


Po naryhovaní je potrebné všetky bočné strany papiera nastrihnúť tak, ako je vyznačené na obrázku.


TIP: vždy majte otočený papier tak, ako ho mám ja na obrázku. Vyhnete sa tým zlému nastrihaniu :)

Ďalší krok je tiež veľmi jednoduchý. Treba odstrihnúť vyznačenú časť z papiera, a zastrihnúť šikmo z papiera tak ako je to vyznačené:


Vystrihnite vyznačené časti papiera podľa obrázka:


To isté urobte aj na druhej strane:


Hotovo! Krabička je hotová, teraz ju treba len dozdobiť a zlepiť dokopy. Vezmite akýkoľvek krásny scrapbook papier a vystrihnite na miesta, ktoré budú na krabičke viditeľné.


Ja som si tieto papiere ešte trocha poničila ničičom. Používam ho veľmi rada na svojich projektoch, neviem prečo, ale páči sa mi to :)


Aby sme vedeli vreckovky z krabice vybrať, je potrebné vytvoriť aj otvor. Ja som použila oválnu šablónu, vy môžete použiť napr. aj TÚTO, a pomocou vyrezávacieho stroja som si oválny vzor vyrezala.

TIP: ako vidíte, šablónu si vždy na papier prichytím washi páskou, aby sa mi udržala na mieste, kde chcem vzor vyrezať.

A finišujeme, tadááá... na tento kúsok papiera treba nalepiť obojstrannú lepiacu pásku. A protiľahlé strany krabice spojiť. Čiže stranu kde je lep a kde je otvor.


Už to začína vyzerať ako  krabica, že? :) Takže, teraz zavrite jednu stranu a z druhej vložte celý balík klasických vreckoviek, samozrejme bez toho igelitového obalu.


Po vložení vreckoviek zavrite aj druhú stranu 


a hotovooooo :) Krabica na vreckovky je pre nás scraperky ako uliata :)


A ako som na začiatku spomínala, môžeme si krabicu ponechať, ale keď máme v okolí chorého rodinného príslušníka, kamaráta, kolegu...môžete mu urobiť darčekové vydanie. Ozdobíme podľa gusta a poprajeme mu skoré uzdravenie.




Použitý materiál:


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára