Stránky

pondelok 15. apríla 2019

Aprílová inšpirácia - Scrapworld.sk

Apríl... je tak trocha bláznivý mesiac.. A preto prebieha na scrapworld.sk aprílová výzva s názvom Bláznivý apríl. 

Ako inšpiráciu k tejto výzve som si pre vás pripravila dve veselé pohľadnice. 

Poďme si ukázať ako na to:

Na prvú pohľadnicu som si vytvorila základ s farbami Ecoline. Ako ich použiť v rôznych technikách som popísala v článku, ktorý nájdete TU.

Na tieto som použila techniku veľmi jednoduchú. Na nesavú podložku som naniesla rôzne farby ecoline a nastriekala som na ne vodu pomocou rozprašovača. Základ tvorí akvarelový papier, ktorý som na farby položila a presušila horkovzdušnou pištoľou. Akvarelový papier som „namáčala“ do farieb tak dlho, kým som nedostala požadovaný efekt.


Na druhý papier som použila Distress podušky. Farbenie prebiehalo rovnako ako pri Ecoline farbách...treba naniesť trocha farby na podložku, nastriekať vodou a „namáčať“ papier dovtedy, kým nevznikne požadovaný vzor.


Potom pomocou šablóny som na obe naniesla s tupovačom, vzor pomocou Distress Oxide farbou.


Poznáte ryhovaciu podložku na obálky? Je to skvelá pomôcka na tvorbu obálok, ale viete ju použiť napr. aj na zaoblenie rohov. Na jednej zo základov som to aj využila. 


Pre 3D efekt som si na obrázok nalepila 3D podušky.


 A vystrihla som si vtipný text:


Pri tejto som text nalepila na ďalší farebný papier a pomocou ničiča som ho „roztrapkala“. Tej pohľadnici to dá taký iný nádych.



Použitý materiál:




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára