Stránky

pondelok 15. apríla 2019

6te narodeniny...dôvod na oslavu

E-shop Organizátorka.sk oslavuje 6te narodeniny a to je ozaj dôvod na oslavu.... E-shop mám veľmi rada...lebo:

- je to raj pre scraperákov cez net - prehľadne zobrazené a usporiadané kreatívne veci v kategóriách

je to ešte väčší raj pre scraperákov vo vzorkovni - vojdete do vzorkovne a vstúpite do ríše fantázie, kde neviete kam sa máte čo najskôr pozrieť. A chodíte od regálu k regálu, môžete všetko chytiť do ruky, potom vrátiť a potom sa opäť k tomu vrátiť .)

- eshop ponúka veľké množstvo "to musím mať" tovaru - viem o čom hovorím :)

- moja známa úchylka sú pečiatky a tých je v poslednom čase neúrekom, od výmyslu sveta - pri poslednom papierovom maratóne som sa utrhla z reťaze :)

- Martinka je úžasná a kreatívna žienka, ktorá rada pomôže, vysvetlí, poradí - jej pravá ruka Kristínka je rovnako neskutočne kreatívna osôbka, na kurzoch má s nami svätú trpezlivosť :)

- mi aj napriek mojej výzve nezrušilo konto :))))) - žartujem, ani nechcem aby sa mi konto zrušilo, kde budem nakúkať každý deň a slintať ?

Ako som už spomínala, mojou úchylkou okrem voňajúceho papiera sú pečiatky. Posledný papierový maratón sa uskutočnil vo vzorkovni a.... no čo vám poviem, raj na zemi :) Kúpila som si tam pečiatky, ktoré využívam na moju obľúbenú tvorbu - art journal - a dnes vám jednu takúto stránku ukážem...je čerstvá, ešte voní novotou .)
Mimochodom dvojstránka je robená do zošita, ktorý sme si vyrobili na  poslednom papierovom maratóne.



Tak ešte raz prajem všetko dobré, aby sme mohli naďalej nielen slintať pri novinkách :)

Zuzana

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára