Stránky

sobota 17. novembra 2018

BLOG-HOP - DRUHE NARODENINY SCRAPWORLD.SK

Vitajte na zábavnom a inšpiratívnym blog hope, ktorým oslavuje scrapworld.sk druhé narodeniny. Na môj blog ste sa mali dostať od Anitky, ktorá robila článok na samotnom blogu scrapworld a odo mňa sa dostanete na ďalší blog, a to k Ivetke, ktorá svoj článok zverejní o 18:00.

Tak sledujte a komentujte, aby ste sa dostali do žrebovania o krásne ceny.

Ja som si na inšpiráciu pripravila pre vás takúto hnedo-modrú pohľadnicu pre nejakého šikovného kuchára alebo kuchárku.



Na tento projekt boli použité:

Silikónová pečiatkaVšetko najlepšie – ktorá je skvelá v tom, že sa hodí na všetky blahoželacie pohľadnice, či už ide o meniny alebo narodeniny.

Silikónové pečiatky Recipe For Happiness – kuchárske pečiatky – veselé pečiatky, ktoré potešia nielen dobrú kuchárku, ale aj kuchára...čiže všetky mamky a otcovia môžu byť obdarený skvelým darčekom.

Aby ste sa dostali do žrebovania, je potrebné zanechať na tomto blogu komentár do nedele 18.11.2018 do 23:59 a odpovedať mi na otázku:

Aké typy článkov máte najradšej a chceli by ste ich viac vidieť na blogu Scrapworld? Je niečo konkrétne, čo vás zaujíma?"

Cenou pre vyžrebovaného výhercu je silikónová pečiatka "Všetko najlepšie": 



V pondelok sa bude žrebovať výherca, ktorý bude oslovený a bude sa môcť tešiť z krásnej výhry.


Takže nezabudnite teraz počkať na 18:00 a kliknúť Ivetke na blog.


11 komentárov:

  1. Dobrý deň, na blogu by som nič nemenila. Všetko je písané zrozumiteľne a jednoducho aj pre začínajúceho scrapholika 😊. Získavame inšpirácie a rozhľad. Len tak ďalej 😉 Petra Knuth

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ahoj team Scrapworld ;) osobne mam najradsej clanky s navodmi step-by-step, kde je vsetko aj s fotopostupom. Pre mna je este stale velka vyzva mixed media, a este vyroba kvetiniek - to by som uvitala navody..

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne narodeniny želám. A ešte mnoho inšpiratívnych článkov s krásnymi fotkami :) Ja nie som veľký fanúšik videonávodov, takže ja sa skôr teším z postupov nafotených krok po kroku, či už ide o používanie nových pomôcok alebo médií, alebo vytvorenie zaujímavého prvku na pohľadnici, či albume. Držím palce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krasne narodeniny zelame s mojim tvorivym krpcom. Blog je super, a tiez by ma potesili clanky o mixed media, ale krok za krokom. Mixed media je moj sen :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No Zuzka, si šikulka, kuchári traste sa za krásnou pohľadnicou!
    Vieš, že ja si rada prečítam návod, ale. Ie preto, že by som sa do toho pustila, ale aby som mala aký-taký prehľad v niečom, čo je pre mňa španielska dedina 😜
    A teraz idem pozrieť k Ivetke 🤗
    Paaa

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Blog sa mi paci ako je, zrozumitelne clanky, super fotky a krasne vytvory. Mozno by bolo fajn skusit rozne postupy a vytvory, insie ako scrapbook layout a cardmaking, napr kvietky, krabicky, ramiky, ...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Blog sa mi páči, je tam veľa pekných obrázkov, hlavne jednorožcov a medveďov a obrázky, ktore majú 100 rokov . Fakt nádherné. Petronela Knuthová

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Blog je super...mne by sa pacili aj stranky LO, ci napr. navody alebo napady na tvorbu albumov, roznych...alebo napr. aj ako si vyrobit kvietky, ci ine malickosti ktore mozeme potom vyuzit pri dalsej tvorbe.. a milujem Ivkine diplomy !!! to je top zo vsetkych scrap slovenskych stranok. Lenka Pravdova

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásna pohľadnica.
    Ako prvé ma napadlo, že by som uvítala viac príspevkov s návodom, najlepšie krok za krokom foteným, na výrobu zaujímavých pohľadníc, škatuliek, prípadne ozdôb.
    Mária Vallová

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Blog je super, čítam všetky články a vždy nájdem niečo na vyskúšanie....teším sa na ďalšie skvelé nápady....Zuzka, pohľadnica je ako vždy...WOW....viera gáborová

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Krásna pohľadnica.
    Ak mám napísať za seba, tak ja najviac vyhľadávam fotonávody na pohľadnice. Ako ich správne nakombinovať a pridať nejaké tie ozdôbky aby to malo šmrnc. :)
    A tiež by sa mi páčili fotopostupy na výrobu vlastných kvietkov.
    S pozdravom
    Erika Bančanská

    OdpovedaťOdstrániť