Stránky

streda 27. decembra 2017

Posviatkové tvorenie

Vitajte po sviatkoch na mojom blogu. Dúfam, že všetko prebehlo v poriadku...a teraz už len prežiť nový rok a je po všetkom tom zhone... 

Ja už niekoľko rokov praktizujem ležérne predsviatkové obdobie...žiadne stresy, žiadne plné košíky akoby išla tretia svetová...Vždy si poviem, že aj Ježiško sa narodil v maštali tak prečo upratovať :) Takže ja sa potom len usmievam, keď vidím to šialenstvo okolo.

Vianočné sviatky prešli ako voda...a mňa to lákalo sadnúť si k stolu a vytvoriť niečo ... napr. takúto pohľadnicu. Došli mi totižto všetky narodeninové alebo meninové karty. Takže je načase doplniť svoje zásoby.




Zuzana

1 komentár:

  1. Zuzka ... správny prístup k Vianociam ... tiež mám podobný ... :) Pohľadnica sa mi veľmi páči ... obdivujem ... L.

    OdpovedaťOdstrániť