Stránky

piatok 22. decembra 2017

Farebnosť

V poslednej dobe som tvorila vo vianočných farbách...a vo veľmi decentnom štýle. Moja najobľúbenejšia farba je hnedá a všetky jej odtiene. Nepohrdnem ani modrou a v poslednom čase sa mi páči fialová...

Ale dnes som vytvorila takúto farebnú "šialenosť" :) A viete čo? Páči sa mi to!  Brutálne sa človek pri tom odreaguje, keď tak všetko na seba "patlá". 

A keď Ľubka (materialpretvorilky.sk) písala, že bude robiť predobjednávku...a videla som tieto bomnastické vystrihnuté postavičky od dylusions - Ranger, neodolala som...:)

Takže teraz bude v mojom kreatívnom diári veľmi farebne :)




Zuzana

2 komentáre:

  1. Požehnané svátky vánoční.Do nového roku předně zdraví, neboť s ním jde ruku v ruce vše ostatní. Štěstí, láska, spokojenost... Věrka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Trocha farby nezaškodí :-)
    Mne sa vešmi páči tá vianočná biela pohľadnica.
    Prajem ti sviatky naplnené radosťou a spokojnosťou!

    OdpovedaťOdstrániť