Stránky

štvrtok 2. novembra 2017

Štvrtá etapa spoločného projektu Creative Art

Podľa zadania v štvrtej a poslednej etapy tohto projektu sa musí použiť jeden povinný prvok z bižutérie, ktorý by nemal byť zakúpený ako scrapbookový doplnok  a je potrebné použiť lesk v akejkoľvek podobe.


A toto je môj výtvor k tejto téme. Ako bižu som použila to v strede, bol to náhrdelník, ktorý sa mi roztrhol a ja som to nevyhodila, že veď na niečo to bude dobré... :) A bolo...tentokrát sa mi to veľmi zišlo... Ako ďalšiu bižu som použila malé strieborné korálky, alebo ako to nazvať...tie boli tuším z náramku. Tie sa tiež krásne ligocú. Ale ako ligotavé som použila zlatý vločky.







A tu sú moje predošlé diela, k tomuto krásnemu projektu:


Ďakujem, že som sa mohla zúčastniť tejto skvelej celosvetovej akcii...

Zuzana

3 komentáre:

  1. All creations are beautiful !!! Thank you very much for your participation in the challenge of MMA

    OdpovedaťOdstrániť
  2. So interesting projects, each with beautiful textures and a new idea! Thank you for your participation in the Joint Project of MMA!

    OdpovedaťOdstrániť