Stránky

nedeľa 30. novembra 2014

Vianočná výmena....modrá edácia

...už to môžem zverejniť... Janka už dostala môj darček na Vianočnú výmenu.... nazvala som ju modrá edícia :) a tak sa mi zapáčila táto edícia, že som vyrobila ešte ďalšie .. ale tie nemôžem zverejniť, lebo to bude prekvapenie :)
Takže tu je môj darček pre Janku:





pá,  s láskou
Zuzana

4 komentáre:

  1. Zuzanko, už dlouho jsem Ti nenapsala komentář, ale bedlivě sleduji tvoji práci a nestačím žasnout. Jsi neskutečně šikovná a všechna tvoje přání jsou moc krásná! Přeji Ti nádherný adventní čas. Inka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzi, cicušky to je moje. Prajem Ti krásnu adventnú nedeľu. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zuzanko, jak už jsem psala, s takovou nádherou jsem se ještě nesetkala.
    Dáreček mě moc potěšil.
    Krásný advent, pá Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné Zuzanko! A ty koule...nemám slov!
    Hezký večer, Helena

    OdpovedaťOdstrániť