Stránky

pondelok 3. novembra 2014

Novembrová challenge na Scrap Atelier

... túto pohľadnicu som nazvala medzi kvapkami ... pretože témou novembrovej challenge na Scrap Atelier je dážď .. a mňa napadlo, že keď prší je dobé byť doma a dať si dobrú šálku čaju alebo kávy a sledovať to v pohodlí domova... ak ste predsa vonku, tak musíte tancovať medzi kvapkami, aby ste nezmokli do nitky :)




PS: na ten modrý podklad som použila bublinkovú fóliu.... :) tú som natrela s modrou farbou a otlačila na biely základný papier. Potom som na tú istú bublinkovú fóliu dala trblietavý strieborný gél a nakoniec som použila bielu farbu ... tak isto na tú bublinkovú fóliu... nechala preschnúť a potom už len lepila kvietky a tak :)

pá, s láskou
Zuzana

3 komentáre:

  1. Zuzi, teda, ale ty máš ty pohlednice čím dál lepší! Vážně, to jsou přímo obrazy' Tento je nádherný jakoby ve vintage stylu! Krása! A tisk pomocí bublinkové folie - báječný nápad - já bych na to nepřišla! Měj se krásně! Elli

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzi, ty máš stále lepšie a lepšie nápady:)
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zuzi, pohlednice je krásná!! Krásný večer přeji! Renata

    OdpovedaťOdstrániť