Stránky

streda 20. apríla 2011

Zakladám novú kategóriu

Tiež máte radosť keď nájdete nejaký blog, od ktorého sa neviete odtrhnúť? a nedajbože mu aj rozumiete? :)))) Ja určite....

Vždy si dám taký blog medzi sledované a teším sa na nové príspevky...
Pri niektorých blogoch, ale toto sledovanie nie je a v tedy som zúfala, ako si ho zapamätať...

Tak som si povedala, že si tu založím novú kategóriu s názvom Nové blogy a budem si tam ukladať vždy tie blogy, ktoré ma zaujmú....a zároveň ich ukážem aj vám a možno zaujmú aj vás, ak už ste ich dávno nenašli :) a nesledujete ich :)))

Ak máte aj vy nejaké zaujímavé blogy, podeľte sa s nimi ... myslím si, že nielen ja ale aj iné babule by chceli vidieť nové a nové zaujímavé blogy...
Tak ak chcete, zapojte sa do tejto akcie aj vy :) Ja už začínam teraz, a pevne verím, že sa vám blogy budú páčiť :)


9 komentárov:

  1. Zuzko, proč mě nepřekvapuje, že takový nápad přijde právě od tebe! Jsi prostě holka zlatá! Ráda si blogy prohlédnu a pokud na něco nového narazím, dám vám vědět :o)
    Mimochodem, velmi děkuji za nádhernou gratulaci k Velikonocům - zahambila si mě, letos nějak tyhle milé povinnosti nestíhám!
    Moc děkuji a přeji nádherné dny!
    Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Helenka, rado sa stalo...a nechela som ta zahanbit...len potesit :) pa

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zuzi, krásný nápad!! Hezký den..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj Zuzanko,báječný nápad,zase uvidíme nové nápady a to je fajn !!!!!Asi ti ještě nepřišel balíček moc mě to mrzi ta česká pošta je hrozná !Snad to dojde v pořádku .Měj se hezky pa Daja

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj Zuzko, skvělý nápad:)
    Krásné Velikonoce
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zuzko, je to nekdy opravdu casove narocne sledovat vsechny nove prispevky, kdyz se neukazuji:( A novych blogu neni nikdy dost, tak diky!! Preji krasny zbytek velikonocniho vikendu a zdravim, pa, Monika...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Milá Zuzi,
    Také si myslím, že je to velmi dobrý nápad...Přeji krásné Velikonoční pondělí. Moc zdravím Soňa

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásnej nápad,už jdu nové blogy omrknout. A jestli na nějaký narazím i já,určitě dám vědět.

    Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  9. tiež mám veľa blogov zhliadnutých a všetko uložené v záložkách ...týmto je postihnutá aj moje dcéra,žijúca v zahraničí,keď niečo krásne objaví,v momente mi to preposiela tak som napr.závislá na stránke www.atelierdejojo.com alebo....www. onnepretything.com denne tam pribúda veľa nových výtvorov

    OdpovedaťOdstrániť