Stránky

streda 20. apríla 2011

Krásne Veľkonočné sviatky

Ahojte deturence moje zlaté....:) Veľkonočné sviatky sa veľkými krokmi blížia... a ja verím, že ste si Vaše domovy krásne vyzdobili :)
Mne prišla tento týždeň jedna krásna výzdoba od Iris....už to mám doma pekne vystavené na chodbe aby každý kto príde, videl...
A keďže ste každá ďaleko a nemôžete to vidieť naživo, chcem sa Vám pochváliť aspoň takto virtuálne :)
Iris, ďakujem veľmi veľmi pekne si zlata babula a mňa teší, že som si našla takýchto i keď len virtuálnych, ale predsa priateľov.... :)


Prajem Vám krásne prežitie Veľkonočných sviatkov....


7 komentárov:

  1. Iris je šikovníčka a to sa vie:) Poslala Ti krásne farebné jarné pozdravy. Vždy Ti pripomenú, že blogovanie nie je len virtuálna záležitosť.
    Krásne sviatky Ti želám, Zuzka:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Milá Zuzanko, krásnou výzdobu jsi dostala. A já ti ze srdce přeji krásné Velikonoční svátky. Peťa

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Prekrasni radovi za Uskrs, bravo!
    Lijep pozdrav iz Hrvatske.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj Zuzanko,
    určitě Tě iris potěšila, poslala Ti krásnou výzdobičku,
    Zuzi - veselé Velikonoce!!!
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj Zuzi! Pekné sviatky aj tebe!!!
    Iris je šikulka o tom niet pochýb! A ja ti Zuzi tiež ďakujem za krásnu pohľadnicu!!
    Iveta

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj Zuzi, som rada, že som ti spravila radosť! Krásne sviatky!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ZUZANKO, PŘÍJEMNÉ A POHODIČKOVÉ VELIKONOCE
    BOHDA

    OdpovedaťOdstrániť