Stránky

utorok 14. februára 2023

Príprava na jar

Síce je vonku zima, mráz a niekde aj veľa snehu, ja sa pripravujem na jar...ako inak, papierovou tvorbou.

Dnes vám ukážem peknú jarnú dekoráciu, ktorá je vo svojej podstate veľmi jednoduchá na výrobu.

Sú to papierové kornúty, naplnené kvietkami :)




Tu je postup ako si ich vytvoríte:

Vyberte si papier, a narežte ho na 20x20 cm veľkosť.


Tento papier potom prerežte na polovičku, aby vám vznikli 2 trojuholníky.


Keď chcete, môžete na jednu stranu trojuholníka vyrezať pomocou výsekových razníc vzor. Toto nie je podmienkou, ale dá to kornútu šmrnc. 
Následne nalepte obojstrannú lepiacu pásku tak, ako je znázornené na obrázku.


Zatočte papier a prilepte „špic ku špicu“.


Nalepte opäť obojstrannú lepiacu pásku na zostávajúci kus papieru a zatočte ho okolo už vzniknutého kornútu.


A kornút je hotový. Teraz stačí urobiť dierku, cez ktorú prevlečiete špagát, aby sa kornút mohol zavesiť.


Ja som dala do stredu kornútu pokrčený kus papieru, aby všetko čo nalepím malo kde dobre držať. 


A aby som tento kus papiera zakryla, nalepila som na vrch trocha sisalové vlákno. 


No a teraz je to už na vás ako si kornút dozdobíte. Tu sa medze nekladú...:) 

Vyrobíte si takýto kornútok? Ak áno, pochváľte sa! Budem veľmi rada.


Použitý materiál



1 komentár:

  1. Zuzko, je to nádhera! Musím říct, že si mě dost navnadila - uvidíme.
    Moc tě zdravím. Helena

    OdpovedaťOdstrániť