Stránky

streda 1. februára 2023

Môj január

Január prešiel a je tu nový mesiac. Budem sa snažiť, aby som nazbierala nejaký materiál a vedela ho tu potom pre vás prezentovať.

Zatiaľ sa poďme pozrieť na január:

KNIHA

Minulý mesiac som prečítala prvú časť a tento mesiac som mala to šťastie, že sa mi do rúk dostala z knižnice druhá časť príbehu, ktorý sa odohráva na ostrove Camino.  Tak ako pri prvej časti aj tu bol obsiahly popis "počasia" na tri strany, ale ten príbeh bol dobrý...takže ma to prinútilo dočítať celú knihu.


Prvá časť knihy Auris je bombastická kniha! Fakt sa to čítalo veľmi dobre a rýchlo. 


ZMENA

Po vyše 25rokoch som zmenila operátora. Jednak mali akciu a zatiaľ platím o polovičku menej ako doteraz, ale hlavný dôvod bol aj ten, že som doma nemala signál a nedalo sa mi dovolať, alebo ma nikto nepočul. Takže som sa rozhodla pre tento krok a ako benefit mám teraz predplatene HBOMax a Voyo. V  zime to bude super, lebo aj tak nie je čo robiť vonku :)

CESTOVANIE

Google mi poslal mail, kde mi ukázal, kde všade som minulý rok bola. Pekne mi to zrátal...v koľkých krajinách som bola, koľko miest som navštívila..koľko km som prešla...také milé zaspomínať si

FILM

Keďže máme to HBOMax tak sme začali pozerať filmy aj z tohto kanála. A jeden z nich bola ja The Black Adam. Vymyslená hrdinská "hovadinka", ale dalo sa. Pri niektorých dialógoch som sa aj zasmiala :)

Batman - temný rytier a Návrat temného rytiera. Nikdy som tie filmy nevidela od začiatku do konca, lebo reklamy tie filmy tak natiahli, že som to jednoducho nedokázala pozrieť dokonca.



VARENIE/PEČENIE

Na fašiangy musia byť fánky:


Boli sme na návšteve u kolegyni a robili doma sushi. Bola to fakt že dobráááá mňamka.



NÁKUP

Tento mesiac som si urobila malú radosť a kúpila som si kabelu. Mám rada veľké "kabelky", kde sa mi zmestí veeeeeľa veci :)

ZIMA

V januári k nám zavítala aj zima. Jeden víkend aj nasnežilo, chvíľku sa to udržalo, ale potom sa to začalo topiť. Tak sme urobili aspoň pár záberov na záhradu.


OSLAVA

Náš krstný syn má syna a ten oslavoval jeden rok a jeho mamina oslavovala 26 rokov ...oslavu spojili pekne dokopy. Tak sme sa najbližšia rodina opäť zišla a pokecali sme pri dobrom jedle a torte.


Zuzana

2 komentáre:

  1. Zuzko, měla si moc hezký leden.
    Ať je takový i únor! Pa, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Zuzko, měla jsi od všeho trochu, pestrý měsíc. Ten dort na konci je moc hezký, povedený ! Zdraví Lenka.
    www.babilenka.cz

    OdpovedaťOdstrániť