Stránky

streda 9. novembra 2022

Vianočná dekorácia

Je november a je načase si začať tvoriť Vianočné dekorácie....čo vy na to? Prvú takúto dekoráciu vám predstavím dnes. 

Ide o papierovú mini dedinku a keby som mala malé led sviečky, tak by ešte aj svietila :) Ale tie nemám tak bude len „zasnežená“

 


A ako na to? Je to veľmi jednoduché. Na internete som si našla šablónu domčeka. Túto šablónu som vytlačila a položila na papier. Obrysy domčeka som obkreslila a vystrihla.


Pomocou ryhovačky som si naznačila čiary, ktoré sa len ohýbajú. Majte pred sebou stále vystrihnutú šablónu, aby ste vedeli, kde tie ohýbacie čiary máte urobiť.


Ja som si pri tomto domčeku neurobila okná, takže ak ich chcete mať, určite na ne nezabudnite a vyrežte si ich. Nakoniec zlepte všetky potrebné časti, aby vám vznikol domček. 


Dozdobte domček ako sa vám bude páčiť.

Ako bonus vám ukážem, že je možné si vyrobiť z takýchto domčekov aj ozdoby na stromček. Stačí tak si na domček napelíte špagátik a ozdobíte podľa chuti :)




3 komentáre:

  1. Zuzko, papírové chaloupky a vesnička jsou půvabné ! Moc se mi líbí, zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. I mě napadlo jako první slovo půvabné!
    Zuzko, měj příjemný den. Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super dedinka! Pre mňa je najkrajšie obdobie predvianočné, mám rada vianočné tvoreníčka, dokonca viac ako samotné Vianoce.
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť