Stránky

utorok 22. novembra 2022

Vianočná dekorácia - 2

Je tu môj ďalší článok, ktorý vás možno bude inšpirovať a vytvoríte si aj vy vlastné ozdoby buď na stromček, alebo len tak na stôl ako dekoráciu.

Minulý rok som tvorila vianočné ozdoby na stromček .. boli trocha iné ako tieto, ale tiež mi zdobili stromček :) A tento rok mi budú aj tieto tri grácie robiť radosť.




Tak poďme na to:

V prvom rade budete potrebovať jeden kus scrapbook papiera o veľkosti 12x12 inch alebo 30,5 x 30,5 cm.

Tento papier si narežeme na pásiky o veľkostiach (budem písať v cm ale aj v inch):

2x – 2,5cm x 30,5cm (1“ x 12“)
4x - 3,2cm x 20,3cm (1,25“ x 8“)
2x – 3,8cm x 25,5cm (1,5“ x 10“)

Papiere si rozložíme tak ako je zobrazené na obrázku:
1x 2,5cm x 30,5cm
2x 3,2cm x 20,3cm
2x 3,8cm x 25,5cm
2x 3,2cm x 20,3cm
1x 2,5cm x 30,5cm

A tie papiere, čo sú po dve spojíme, aby nám vznikol jeden dlhý kus.


Potom, keď už sú papiere spojene, každý jeden kus naryhujeme  cca 1,3cm alebo ½“ a urobíme „harmoniku“.


Tu sa ospravedlňujem, ale zabudla som fotiť tie modré tak som fotila na druhých ružových :) Ale v zásade je to to isté....každú túto „harmoniku“ spojíme dokopy. Odporúčam použiť taviacu pištoľ ...rýchlo schne a dobre drží. 

Keď sú jednotlivé diely spojené, ide sa na zlepenie jednotlivých kusov na seba. Začína sa najmenším kruhom, potom stredným kruhom, najväčším, opäť stredným a zakončí sa najmenším kruhom.


Nakoniec sa  nalepí aj špagátik, aby sa mohla ozdoba zavesiť ... a môžete dozdobiť ako sa vám páči. Ja som použila len stuhu, z ktorej som vytvorila mašličku. 

2 komentáre:

  1. Skvělý návod, Zuzko!
    Děkuji a přeji příjemný den. Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzko, to je roztomilé ! Jsi šikulka, ahoj. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovedaťOdstrániť