Stránky

štvrtok 15. septembra 2022

Medvedia inšpirácia k septemberovej výzve

Prinášam vám inšpiráciu k aktuálne septembrovej výzve, ktorá je vyhlásená na ScrapWorld.sk 

V hlavnej úlohe sú tento krát medvede. A ja som mohla konečne vytiahnuť parádne papiere Born to be wild FLOWERS, kde sú všetky možné zvieratká z lesa, ale aj rastliny a huby...proste celý les :)

Do základného papiera som vyrezala kovovou šablónou kruh a potom som tento papier prešla v embosovacej kapse s dreveným vzorom.

Pomocou distress oxide a tupovača som tento papier nafarbila a prilepila k základu pohľadnice. Vzala som si spomínané papiere s lesnou tematikou...nožnice a vystrihla si čo som chcela.

Postupne som vystrihnuté veci začala lepiť a pri niektorých pre efekt 3D som použila penové lepiace štvorčeky.




1 komentár:

  1. Zuzko, moc hezká podzimní pohlednice. A ještě k tomu s Míšou! Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovedaťOdstrániť