Stránky

pondelok 5. septembra 2022

ATC september 2022 - ScrapWorld

Keď sa „zažeriem“ do nejakého seriálu, neviem sa od toho odpútať...aj vy ste na tom tak? Z inšpiračnej koláže je vidieť zoznam seriálov, ktoré mám mooooooc rada. Milujem seriál Cudinka, k nemu sa viem vrátiť vždy, keď nie je čo pozerať...už poznám repliky naspamäť :D Ale rozhodla som sa vytvoriť kartičky zo seriálu Orange is the new black. Ak ste ho ešte nevideli a máte tú možnosť si ho pozrieť, vrelo odporúčam...Ďalší seriál – Hra o tróny... vtedy som ani nedýchala, a niektoré scény som pozerala cez prsty :) ako som sa bála. Príbeh služobníčky...pozerať seriál a vžiť sa do príbehu v tomto prípade bolo hrozné...

Do koláže sa mi nezmestili klasické seriály ako Priatelia, Dva a pól chlapa, Frasier...je ich mnoho...

Ktorý je ten váš? Budem sa tešiť na inšpirácie, a keď tak si ich pozriem...ak som ich nevidela :)

Téma septembrovej ATC je: Obľúbený seriál/Favorite series


Moja inšpirácia k tejto téme:




1 komentár: