Stránky

piatok 11. februára 2022

Papierové nebo

Áno, ako v papierovom nebi som bola, keď som uvidela túto sadu papierov od Paper heaven Platki na wietrze. Má nádherné papiere s kvietkami a keďže sú papiere obojstranné, tak z druhej strany sú v jemných pastelových farbách.

Okrem papiera Platki na wietrze som použila ešte aj papiere zo sady Deep in the forest - flowers. Z neho som vystrihla lístočky. Táto sada obsahuje rôzne listy...rôzny tvarov a farieb.

Na také oživenie pohľadnice som použila papierovú lepenku a kúsok farebnej nite.

A nemôže chýbať moja TOP silikónová pečiatka Všetko najlepšie.






Použitý materiál

• Sada papierov - Paper heaven Platki na wietrze
• Sada papierov - Paper heaven Deep in the forest - flowers
• Silikónové razítko - Všetko najlepšie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára