Stránky

utorok 15. februára 2022

Inšpirácia k februárovej výzve

Mojou inšpiráciou k februárovej téme je táto pohľadnica. V zadaní znie, vytvoriť projekt s nádychom romantiky, aby obsahoval prírodné prvky a aspoň jedno srdiečko.

Tak čo môže byť romantickejšie ako svadobná pohľadnica :) ? Obsahuje srdiečka kvety, lístočky a trocha je to „šmrncnuté“ mixed-media technikou. Po vystrihnutí potrebných rozmerov ozdobných papierov som totiž na oba použila štruktúrovaciu pastu, ktorú som naniesla pomocou špachtličky a šablóny na papier. Na túto ešte nezaschnutú pastu som nasypala ebmosovací prášok a až potom som to celé zasušila horkovzdušnou pištoľou

Takto dozdobené papiere som nalepila na základ pohľadnice a potom som začala lepiť ozdoby.





Použitý materiál

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára