Stránky

streda 27. marca 2019

Junk Journal 3

Tretí mesiac na vytvorenie stránky v Junk Journal-y je už v plnom prúde. Podmienkou pri tomto tvorení je použitie gombíka.

Opäť mám vytvorené "zarážky" na rôzne fotky a pamiatky z dovolenky a plus som si pridala nové listy na písanie ako v daný deň na dovolenke bolo :). Dva listy A4 som preložila a v strede zošila. Tieto listy sú inak "zafarbené" kávou, takže majú starý vzhľad. A aby mi listy len tak voľne nebehali, tak som ich spojila magnetom, ktorý som ukryla za obrázok žienky.
Vo vnútorných stránkach sa dá buď písať, alebo sú tam miesta na založenie fotografií.

Mám aj krátke video, môžete si ho pozrieť TU.




Zuzana

3 komentáre:

  1. Líbí se mi barvy. Skvělý nápad s tímto magnetem skrytým pod fotografií.
    (Podoba mi się kolorystyka. Świetny pomysł z tym magnesem ukrytym pod zdjęciem.)
    Vše je pro vás dobře promyšlené, vše se hodí k sobě.
    S pozdravem ...
    ( U Ciebie wszystko przemyślane, wszystko do siebie pasuje.
    Pozdrawiam ...)

    OdpovedaťOdstrániť