Stránky

streda 13. marca 2019

Inšpirácia k marcovej výzve na scrapworld.sk

Marcová téma výzvy na scrapworld.sk je krásne jarná:


A keďže vonku začíname pomaličky pociťovať, že sa už jar blíži....využila som možnosť použiť nádherné jemné kvietky, ktoré scrapworld.sk ponúka.

Vytvorila som romantickú pohľadnicu v ružových farbách s ružovými kvietkami.

Poďme si ukázať ako na to:

V prvom rade som si na papier pomocou embosovacej kapsy „naembosovala“ nádherný vzor kvietkov.


Aby to dostalo ten správny „šmrnc“ pomocou distress oxide podušky a tupovača som jemne naniesla farbu podušky na vypuklé časti embosovaných kvietkov. Ostali také jasné a sýtejšie. Okraje, ktoré ostali čisté, som odstrihla.

Potom som si vybrala jeden papier z úžasnej sady papierov My wedding ... môžem vám povedať, že to bola fuška, pretože každý jeden je nádherný! A naembosovaný papier som naň nalepila – do stredu.


Potom som si vzala rovnaký papier, ako je ten podkladový zo sady My wedding, a vystrihla som si vzor bočných kvietkov.


Tento vzor som potom nalepila tak, aby sa okraj naembosovaného papiera skoval a zároveň to vyzerá akoby podkladový papier vystúpil na embosovací.

A ide sa ozdobovať. Vystrihla som si kvetinkový obrázok, ktorý bude v strede celej pohľadnice. A celé som to dozdobila kvetinkami...A aká by to bola romantika keby tam nebola stužka? Celé to zjemnilo a dodalo tomu celkom fajn tón romantiky.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára