Stránky

sobota 29. apríla 2017

Vytvorme si ATC, časť 2, Nebojte sa vrstvenia

V ďalšej časti ako tvoriť ATC sa budem venovať vrstveniu. Netreba sa tohto vrstvenia báť a netreba si hovoriť, že načo budem vrstviť, keď to aj tak nebude vidieť. Toto si nikdy nehovorte. Tej kartičke to dáva určitú noblesu a krásu. Verte mi :) 

Treba však myslieť na to, že tieto kartičky sa ukladajú do albumov/obalov, ktoré majú svoj rozmer, tak aby sa tam vošli :) Čiže, dekorácie by nemali veľmi vytŕčať a do výšky by to nemalo mať 8 poschodí :)

Samozrejme pri niektorých kartičkách sa priam vyžaduje, aby neboli vrstvy, ale len čisto farby...a aby tie vynikli, ozdobuje sa už len veľmi jednoducho.... Toto si môžeme ukázať niekedy inokedy, ak by bol záujem :)

A čo je možné na vrstvenie použiť? Nie je nič jednoduchšie ako odkladať rôzne zbytky papierov, či už strihaných, alebo tých čo vyrezávate, rôzne gumy, jemný baliaci papier...ale môžu to byť napr. aj vyrezané kvety alebo iný tvar, papierové kvety...





Boli časy keď som tieto poklady vyhadzovala.... potom som bola na jednom tvorivom školení a pochopila som, že to už nikdy nesmiem urobiť. Takže odteraz, nič nevyhadzovať...odkladať, napr. do rôznych krabíc. Uvidíte, že to určite využijete!

A tu sú kartičky, na ktoré som ako podklad/vrstvu použila hore spomínané zbytka, ale pre mňa sú to určite poklady :)

Na prvé dve kartičky som použila zbytok papiera, na ktorých boli vopred vytlačené papierové ozdoby. A zbytok foamiran-u z ktorého som robila kvety.


Tu som použila lepiace čísla a zbytok papiera, kde som vystrihovala písmenká.


Nastrihaný papier, lepiace písmená a zbytok z lepenky.


Papierové kvety, štruktúrovacia pasta a lep z travnej pištole :)


Tieto vrstvy sa jednoducho na základ ATC nalepia. Lepiť môžete s čím bežne lepíte. Alebo môžete použiť aj zošívačku. Samozrejme štruktúrovaciu pastu naneseme pomocou šablóny a lep z tavnej pištole nanesieme klasicky pištoľou.

To sú podklady, ktoré používam najčastejšie ja. Určite existujú aj iné, ak máte nejaké sem s nimi :)

V ďalšej časti si ukážeme farbenie týchto podkladov.

Opäť, ak máte otázky, pýtajte sa tu v komentári alebo aj mailom.

Majte sa krásne
Zuzana

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára