Stránky

piatok 1. septembra 2023

Môj august

 

August nebol ničím výnimočný. Bolo veľké teplo, takže sme nikam nechodili...z práce sme hneď prišli domov a čo bolo treba robiť v záhrade alebo okolo domu sme nechávali vždy na večerné hodiny.

KNIHY
Zato som veľa čítala...hádam najviac za svoj život :) Keďže som mala meniny, dostala som zľavový kód do Martinusu a tam som si kúpila knižky. Tri od Hajdukovej a Slečnu Marplovu. Hajduková nesklamala...ale poviem vám, že Slečna Marplová ma veľmi sklamala...Toľko o tej knihe hovorili a vyspevovali ju, a mne nič nedala :(



Knihy Popření a Projekce od Albowa som prečítala ako lusk. Odporúčam!


ZÁHRADA

V záhrade som sa snažila všetko udržať nažive. V tom teple to bolo dosť ťažké. Ale kvietky mi kvitli a dozrievali paradajky, papriky ...vlastne všetko čo som mala zasadené.


Dozrievali aj cukiny....a tých bolo tento rok požehnane. Tak som si odložila na zimu.


A prišiel k nám na návštevu kamarát :) Bol dosť veľký, tak som si ho hneď na pamiatku odfotila.


VARENIE/PEČENIE

V posledom čase som začala variť čínu. Milujem ju...ale vždy som sa ju bála doma uvariť. A pritom je to také jednoduché :)


Napečené škoricové slimáky s orechami.


Manžel mi na meniny ugriloval kačicu...akože mňamka to bola veľká:


LEN TAK

Okolo mojich menín vždy padajú hviezdy...tentokrát sme si dali záležať :) a pripravili sme sa na to ... :) v noci bola taká zima, že som sa poriadne obliekla a ešte som si priniesla aj paplón a po uši som sa zababušila...:) a tak sa hviezdy dali sledovať v tepúčku...:)


A to je všetko. 
Prajem vám krásny september...

Zuzana.

1 komentár:

  1. Zuzko, ráda jsem se podívala a tvůj srpen.
    Přeji pohodové i září!
    Měj hezkou sobotu, Helena

    OdpovedaťOdstrániť