Stránky

streda 16. júna 2021

Kvetinková pohľadnica

 Milujem kvietky na pohľadniciach...niektoré kvietky si vyrobím sama, ale niekedy keď nemám čas, alebo sa mi nechce :) použijem kvietky hotové.... je to veľmi praktické, pretože ich vyberiem len zo sáčiku a lepím :)

Táto pohľadnica je trocha netradičná v tom, že som si do základu vyrezala pomocou kruhovej šablóny polovičný kruh :) a ten som potom ozdobila. 

Ako podkladový papier som použila tento nádherný papier zo sady Pierścień i róża.

Pomocou šablón som si vyrezala listy z bieleho papiera a tie som si nafarbila zelenou distress oxide farbou. Túto farbu som nanášala pomocou tupovača.



A toto je hotová pohľadnica vytvorená pomocou krásnych hotových kvietkov.





Použitý materiál

 Tupovač

Kvety

Sada papierov - Pierścień i róża

Poduška Distress Oxide

Vyrezávacia šablóna - kruhy

Vyrezávacia šablóna - Garden Greens

1 komentár:

  1. Zuzko, květiny mám ráda moc. Ty Tvoje na pohlednici jsou taky moc hezké, jemné. A ty lístečky se Ti povedly ! Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovedaťOdstrániť