Stránky

piatok 17. júla 2020

Pohľadnica podľa moodboard-u

Ahojte,

Dnes vám prinášam inšpiráciu k júlovej výzve na scrapworld.sk. Tvorí sa podľa moodboard-ov...áno, nie podľa jedného, ale podľa dvoch. Vyberiete si podľa vlastného gusta.

Ja tvorbu podľa moodboard-ov zbožňujem... :) a vybrala som si fialovú variantu k tvorbe tejto pohľadnici.



Použila som nádherný papier My sweet provence...priam sa to pýtalo, aby som tvorila z tohto papiera :)

Nastrihala som si papiere podľa veľkosti základu pohľadnice a zvyšky papierov som použila pri tvorbe kvietkov. Na ručne robené kvietky odporúčam TÚTO sadu šablón alebo aj TÚTO. A keď nemáte čas na ručnú prácu :) môžete si hotové kvietky aj zadovážiť TU.

Nakoniec som všetko pekne nalepila ... vrstvene...ako na vrstvenie nájdete TU.






1 komentár:

  1. Zuzi, krásná pohlednice a navíc v barvách, které mám moc ráda. Ať se daří i nadále. Hodně pohody.

    OdpovedaťOdstrániť