Stránky

nedeľa 14. júna 2020

Pohľadnica pre pánov

Vždy sa priznávam... dobrovoľne ... že pohľadnice pre pánov nie sú mojou silnou stránkou. A tak, keď je teraz v júni na scrapworld.sk výzva určená pre nich ... ponoríme sa do sveta mužov.

Ukážem vám, ako som v minulom článku sľúbila, vrstvenú pohľadnicu, kde použijem mixed media techniku. Použijem základné pomôcky, ktoré určite budete maj doma aj vy. Takže ich smelo môžete použiť.
    
Poďme na to. Tak ako aj minule, som použila na základ papier s rozmerom 10x21 cm. Rovnako ako na minulej pohľadnici som si odrezala 2 ks papiera,  jeden spodný papier s rozmerom 9,5x20,5 cm a vrchný papier 8,5x20 cm.


Spodný papier som nalepila na základ a na vrchní papier som tvorila mixed media hrádky :). Vezmite si nejakú šablónu a štruktúrovaciu pastu. Pomocou špachtle alebo starej kreditky naneste pastu na papier a usušte horkovzdušnou pištoľou.


Vezmite pečiatkovú podušku – ja som mala Poduška Distress Oxide - vintage photo naneste na podložku a nastriekajte pomocou rozprašovača trocha vody.  Vezmite štetec a urobte na papieri „fŕkance“. Opäť presušte. Nakoniec vezmite obľúbenú pečiatku a kde tu opečiatkujte vzor.


Potom som vrchnú časť pohľadnice nalepila už na pripravený základ. Ako vidíte, trocha som „zničila“ okraje papiera...nech to má šmrnc :). Použila som na to ničič papiera. Samozrejme, aby bola pohľadnica vrstvená, podlepila som ju. Čo použiť na podlepenie nájdete TU.


Základ pohľadnice je hotový. Už aj teraz je to pekné, čo poviete? :) Ale ozdobíme to v duchu júnovej výzvy...a to chlapsky. Na ozdobenie som použila výseky z 3D stavebníc. Mám rada tieto 3D stavebnice...existujú rôzne druhy, môžete si ich pozrieť TU.


Použila som ešte pečiatku Tie najkrajšie narodeniny. Pečiatku som naniesla na zvyšok papiera, ktorý mi ostal keď som odrezávala tie vrchné časti pohľadnice.


A tu je výsledok:






1 komentár: