Stránky

štvrtok 9. apríla 2020

Veľkonočný zajačik

Tento týždeň som mala tú česť a mohla som sa zúčastniť živého vysielania na FB u Radotvorcu. Ukázal nám, ako vytvoriť takéhoto Veľkonočného zajačika.

Keďže sa mi zajko veľmi páčil, vyskúšala som si jedného aj ja. Tak trocha som si dovolila doplniť tam ešte textúrovaciu pastu cez šablónu a samozrejme iné papiere, lebo tie, ktoré Radko použil, sa mne už minuli :) lebo boli naozaj krásne.






Zároveň sa pripájam so zajačikom aj do aprilovej výzvy na Snip Art.


Zuzana

3 komentáre:

  1. Veľmi pekná jarná dekorácia!! Vďaka za účasť v našej aprílovej výzve! ❤

    OdpovedaťOdstrániť
  2. very creative, Thank you for joining Snip Art April challenge !

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Beautiful project! Thank yoy for joining Snip Art April challenge! 🖤

    OdpovedaťOdstrániť