Stránky

pondelok 25. novembra 2019

Inšpirované filmom/knihou - challenge Scrapworl.sk


Ahojte,


V novembrovej výzve na www.scrapworld.sk sa tvorí na tému: Inšpirované filmom/knihou. Netajím sa tým, že mám veľmi rada knihy od spisovateľlky: Agatha Christie a jej známeho detektíva Hercule Poirota. A okrem toho, že si viem knihu prečítať, sú spracované aj do filmu, takže pri neďelnom žehlení si ich rada pozriem :)

Dnes si vytvorím záložku do knihy a ukážem vám prácu s pigmentovými práškami. Práca s týmito práškami je veľmi jednoduchá a výsledný efekt stojí za to...:)

Tu je základný materiál, s ktorým budem pracovať. Z akvarelového papiera som si vystrihla tvar záložky. A na tento papier budem nanášať pigmentové prášky.



Aby som nemala zašpinený celý stôl, vyrobila som si zo starej krabice „plac“ kde môžem používať rôzne spreje alebo práškové farby. Krabicu som si ešte „vystlala“ papierovými utierkami, aby som si tú krabicu hneď úplne nezafarbila. 

Na záložku som nastriekala vodu pomocou rozprašovača...



A naniesla som hneď aj pigmentový prášok. Prášky môžete kombinovať podľa potreby a chuti...ako sa vám bude páčiť. Môžete na prášok ešte pridať ďalšiu vodu, aby sa vám farba viac roztiekla po ploche.


Následne to celé treba vysušiť, samozrejme je na to ideálna horkovzdušná pištoľ.


Potom som vzala pečiatky a celú plochu záložky som opečiatkovala. Tu dávam TIP na nanesenie poduškovej farby. Ak nanesiete na pečiatku farbu a nechcete ju mať všetku na papieri – aby to nebolo veľmi „ostré“, odporúčam na nejaký iný papier tú farbu z pečiatky otlačiť, a až potom ju naniesť na váš projekt. Farby nebudú také silné.


Následne som pomocou podušky Distress Oxide a tupovača naniesla trocha čiernej farby po okrajoch.


A .... vystrihla a nalepila si základné črty Hercula Poirota ...fúziky a klobúk.


Na dokončenie celej záložky som použila kovové priechodky a stuhu, aby záložku bolo dobre v knihe vidieť.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára