Stránky

utorok 17. septembra 2019

Obálka na peniažky

Nádherná sada papierov a papierových kvetinových výsekov zo sady Sentimental story od Fabrika Decoru ma chytila za srdce...

Aj vy máte ten pocit, keď držíte v ruke krásne papiere, že ich radšej ani nepoužijete...že je škoda ich rozstrihať...tak pri týchto som ich mala...držala som ich v ruke a pri prvom zastrihnutí som sa musela veruže držať, aby som pokračovala :) 

A tak som vytvorila tieto nádherné obálky na peniaze...Pretože vždy je problém ako niekomu dať darček formou peniažov tak, aby neboli len v klasickej bielej obálke... Poznáte to, v robote sa kolega žení, alebo kolegyna vydáva....Alebo sa oslavujú rôzne jubilea...Už len samotná obálka je dar, že? :)






Urobila som ešte aj iné, tie zverejním nabudúce :)

Zuzana

2 komentáre: