Stránky

štvrtok 9. mája 2019

Svadobný exploding box.- májová inšpirácia - ScrapWorld.sk

Vyjsť z komfortnej zóny je vždy ťažké...či je to životná situácia, alebo aj takáto naša tvorivá. Ale je to vždy obrovská výzva a ja som sa tento mesiac do jednej takejto výzvy "komfortzónáckej" pustila.

Moje pohľadnice sú väčšinou rovnakých rozmerov 15x15 cm. Niežeby som iné nechcela robiť, ale táto veľkosť sa mi páči a vyhovuje mi.

Ale keďže máme tento mesiac na ScrapWorld.sk veľkú výzvu, pustila som sa do projektu ... pre niekoho absolútne jednoduchého a dávno "ošúchaného"... no pre mňa to bude veľká novinka...exploding box.

Pri práci s takýmito boxami sa dá krásne vyhrať, sú úžasné a nádherné. Sú 3D takže s každej strany máte čo pozerať :)

A kto ešte nerobil exploding box, mám tu foto návod, ako som robila ja ten svoj:

Ako základ je potrebné vystrihnúť si základ krabice a jej vrch. Ja som si samotný základ kúpila, samozrejme aj s vrchnákom :) pretože mi to uľahčilo prácu. Nemusela som nič merať ani vystrihovať.

Veľkosť krabice je 10x10 preto som z vnútra aj z vonka nalepila ozdobný papier o 1 cm menší, čiže má len 9x9 cm. Na tom základe to potom pekne ukáže.
Poznámka: Odporúčam nalepiť ozdobný papier z vonkajšej strany hneď na začiatku, kým vo vnútri krabice nie je ešte nalepené nič...Nie ako ja, keď som sa tešila z ozdobovania a zabudla som na vonkajšiu časť :) Dá sa to nalepiť aj potom, ale je to nemotornejšie.



Z iného papiera som si vyrezala "kvietkovy" kruh, na ktorý som zo spodnej časti nalepila nastrihanú 3D penovú pásku.


Aby to ukázalo, že je papier krásne zdvihnutý. 


A potom som sa pustila do skladania lepenkového výrezu páriku na moste.


Na poskladaný výrez som nalepila kvietky.


A potom som začala ozdobovať všetky ostatné časti boxu. Toto je najzábavnejšia časť celého tvorenia. Lebo tu sa môžete vyblázniť a použiť všetky možné ozdoby alebo lepenkové výrezy.

Ja som napríklad použila výrez láska, lebo zamilovanému páru mi to tak ide. Milujem motýle, a tieto sú obzvlášť nááádherné. Tak isto aj tieto guľaté lepenkové rámiky mi prišli ako skvelá ozdoba na svadobný exploding box.



A takto vyzerá celý box zatvorený:



 ...a aj otvorený:








Vy ste už skúšali vytvoriť takýto exploding box? Ako sa vám darilo? Pochváľte sa, aby som mohla híííkať nad vašimi výtvormi.

Použitý materiál:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára