Stránky

nedeľa 3. marca 2019

Junk Journal - 2

Moja druhá dvojstránka junk journalu je na svete. Snažím sa ju vytvoriť tak, že ju naozaj použijem na fotografie a popis k dovolenke, na ktorú pôjdeme. Samozrejme sú tam aj rôzne "zarážky", ktoré použijem na odkladanie rôznych papierových pamiatok...ako sú vstupenky, mapy, brožúrky...lebo ja som taký škrečok a všetko čo sa dá beriem a odkladám.

Podmienkou pre vytvorenie druhej dvojstránky je použitie stránka starej knihy.
Tú som ešte potrela kávou, aby to vyzeralo ešte staršie..

Na fotografie som vytvorila veľkú obálku, ktorá je na ľavej strane. Na poznámky som vytvorila mini zápisník, ktorý som vsunula do papierovej zarážky s podtlačou mapy. Tento papier som tiež natrela kávou, aby mala starý vzhľad. 

Urobila som aj krátke video... Video nájdete TU.




Zuzana

3 komentáre: