Stránky

štvrtok 19. októbra 2017

Fantázia

Na Mixed Media & Art bola vyhlásená októbrová výzva... Vidíte ten krásny moodboard?  Je tak magický a plný fantázie, že to sa nedá nezapojiť.



Ja som vytvorila vpis do môjho art journalu. A keďže milujem rozprávky, poňala som to v rozprávkovom štýle. Keby som písala rozprávku, k tomuto vpisu, začala by asi takto:

Kde bolo tam bolo, v temnom lese na konci sveta, žila malá víla Agáta....

No dobre, tak rozprávky písať nebudem, nejako mi to nejde :) ale príbeh tejto víly Agátky skončí určite "happy endom", ako to v každej dobrej rozprávke väčšinou býva. 




Zuzana

2 komentáre:

  1. Fine colors! Thanks a lot for playing with us MM&A

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Love the design of this! Thank you for joining Mixed Media & Art this month.

    OdpovedaťOdstrániť