Stránky

utorok 29. augusta 2017

Spomienka na dovolenku

Na stránkach JUST TAG IT bola vyhlásená nová výzva s témou: Spomienky na dovolenku. A keďže sme sa pred nedávnom z dovolenky vrátili a mám plnú hlavu spomienok, jednu som zakomponovala do tagu. 

Navštívili sme v Starom Smokovci Tricklandiu a čo vám poviem :) napriek tomu, že mám veeeľa rokov, strašne moc ma to bavilo :) Táto fotka je z bludiska, ktoré bolo naozaj bludiskom :))) Samé zrkadlá a slepé uličky, proste nasmiali sme sa :)

Bol to naozaj perfektný deň, aspoň pre mňa :)

Zuzana

4 komentáre:

  1. super tag, dziekuje za udzial w wyzwaniu JUST TAG IT!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Just Tag It 😃!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. świetny misz masz - fajnie, że bawisz się z nami - pozdrawiam Ki DT JTI

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Fajna kompozycja i przepiękne użyte kwiaty, dziękuję za udział w wyzwaniu JTI, pozdrawiam ;)

    OdpovedaťOdstrániť